Sneldichter bij de jaarlijkse Kunstkadomarkt

Was de jaarlijkse kunstkadomarkt van de KunstenaarsVereniging Landsmeer vorig jaar online, dit jaar kunnen de kunstwerken weer in real live bekeken worden.

Er zijn Kunstwerken en -werkjes te koop van vrijwel alle leden van de Kunstenaarsvereniging.Tekeningen, schilderijen, keramiek, vazen , heel diverse dingen om cadeau te geven aan een dierbare in de decembermaand.

Een origineel cadeau.

Speciaal voor de kerstsale bieden de kunstenaars werken aan voor kleine prijzen, vanaf 10 euro. Bij aankoop van een kunstwerk krijgt u er bovendien nog een toepasselijk gedicht bij. We hebben namelijk een sneldichter ingehuurd, die op zaterdag van 14.00 tot 17.00 uur beschikbaar is om voor u een prachtgedicht te schrijven. Ook als u geen kunstwerk koopt, bent u van harte welkom in de Kantoorboerderij. Voor 5 euro kunt u dan een gedicht laten maken voor een persoon waarvoor u al het cadeau in huis hebt. Zondag hebben we uit eigen gelederen ook een dichter in huis , die u helpt met het maken van sint- of kerstgedichten.

Kom 27 en 28 November allemaal naar de Kantoorboerderij aan de Maarten Luther Kingstraat 2 in Landsmeer. Mocht u zeker willen zijn van een plek bij de sneldichter dan kunt u zich voor die tijd al aanmelden: imorselt2@gmail.com

Wij houden ons aan de coronamaartregelen en vragen uw QR code bij de ingang.

Openingstijden: zaterdag 27 en zondag 28 nov van 11.00 u - 17.00 u.