8 nov 2017

Ieder 2de weekend van de maand organiseert de Kunstenaars Vereniging Landsmeer een expositie in de Kantoorboerderij.

Hierbij nodigen wij u en andere geïnteresseerden uit voor de expositie op zaterdag 11 en zondag 12 november 2017 in de Kantoorboerderij te Landsmeer van het werk van

de fotograaf Jo Frijns en zijn gast, de Kistenmaker Mark Kameroen.

In de foto’s van Jo Frijns is het verhaal mystiek met een vleug romantiek. De meerdere lagen scheppen verwondering en nieuwsgierigheid, wat heeft zich hier afgespeeld, waar kijk ik naar? Landschappen en personages vormen samen herinneringen en mystieke verhalen.

De oplettende kijker ziet het verhaal in een foto of object. Soms confronterend en helder maar vaak ook verborgen en pas bij nader inzien zichtbaar.

Bij de Kistenkasten van Mark Kamoen zijn verborgen verhalen zichtbaar geworden. De oude reiskisten hebben hun verhaal prijsgegeven nadat oude verflagen zijn verwijderd. De romantiek van verre bestemmingen en nieuwe toekomsten werden zichtbaar. Het verhaal zorgt echter ook voor verwarring, de oude kisten hebben een verrassende andere bestemming gekregen en reizen niet langer.

www.kistkasten.nl

www.jofrijns.nl

www.kunstenaarsvereniginglandsmeer.nl

de Kantoorboerderij te Landsmeer. De expositie is beide dagen geopend van 11.00 -17.00 uur.

Bezoekadres: naast Dr. M.L. Kingstraat 2C (eigen parkeerterrein)

www.kunstenaarsvereniginglandsmeer.nl

De Kantoorboerderij is gevestigd naast Dr. M.L. Kingstraat 2C te Landsmeer.

De openingstijden van de expositie zijn van 11:00 u - 17:00 u.

Parkeermogelijkheden op eigen terrein.